back in a magic zone

Great day! Actually.
Onsdag it is!

Väckarklockan på mobilen rang inte i morse. Jag lyckades nog stänga av den i sömnen..
Pappa väckte mig några minuter innan jag var tvungen att dra så det blev lite stressigt. Men det är nice ändå. Då börjar ju dagen i rätt anda!
Historia stog på schemat. Slutade halv 12.

Åkte till farmor och käkade. Sen var det Gnosjö en sväng. Vårdcentralen och sen hämtade jag ut farmors klocka som hade varit inlämnad.

Man kan ju säga att jag borde sätta igång med mina beställningar. Har en hel del att göra. Har fixat lite ändå men inte satt igång riktigt.
Tänkte jag skulle gå och ta en dusch först så kanske det går bättre sen!

Everyday is another chance to make your dream come true.


Kommentarer
Postat av: Josefina

sv; ja att vi får!:D

2010-12-08 @ 18:22:40
URL: http://josefinabogenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0