blissfully, painful and insanity

Galet konstig måndag måste jag nog säga.
Skolan till ett-tiden. Fick i alla fall ut alla leveranser sedan julmarknaden. Smooth!
Eftermiddagspasset var det projektarbete som gällde. Arbete på valfri plats. I mitt fall, på min soffa.

Har varit helt konstig idag. Till en början ont i magen, mått illa ibland.
Har varit sjukt trött och somnade till flera gånger på lektionen.. 

När jag väl kom hem så tittade jag på några avsnitt av julkalendern som går på tv nu. Måste säga att den var bättre än de senaste årens faktiskt. Men någon lika bra julkalender som trolltider, mysteriet på greveholm, pelle svanslös och karusellerna sover. Det tror jag inte att de får till igen.
Lyckades efter typ 10 minuter somna. Vet inte vad som hände men det jag har drömt kändes helt galet mycket som verklighet. Allting snurrade, alla var där, jag kunde inte vakna upp ur drömmen och tänkte hela tiden att det är ingen dröm. Men jo, det var det.
Mamma hade tydligen varit inne här också och pratat med mig. Har jag iiiiinget minne utav?! Och fille också! Och pappa hade jag tydlilgen pratat i telefon med. Förstår mig inte på mitt minne ibland, det blir bara sämre och sämre känns det som. Läskigt!  

Jag vet inte varför men att min funderingsprocess just nu används mer än vanligt kan väl bidra! >< 
Jag var och tog en dusch precis, för att rycka upp mig lite. Känner mig näst intill sjuk. Det ordnar väl snart upp sig hoppas ja :)  
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0