Heeeelg !

Fy va skönt med helg. Hoppas bara det händer något intressant.
Jag behöver shoppa.. Kanske följa med mor min till Jkpg imon en sväng. Det hade ju vatt nåt!
Undrar vad som händer ikväll... Och imon kväll! Jag vill uuuuuut...! Får se om vi kan lösa det på något vänster. Eller höger.

Kallt det är! Fryser hela tiden ju. Dumt.
Snart ringer nog farmor och tjatar ner mig dit på mat kan jag tro..

La en beställning på mer smyckesdelar igår. Tillverkade en massa och levererade en massa. Nice!

Funderar över det här med julklappar.. Vad sjutton ska man köpa till alla? Och vilka ska man köpa till?
Jätte svårt ju.. Får nog skissa lite på det!

Somnade med ett leende på läpparna och vaknade med ett leende på läpparna. Jag tror det är så det ska vara, right?:)
Däremot drömde jag värsta sjuka drömmarna. Förstår ingenting.. Men tar jag upp dem här så tror ni ju att jag är ännu mer dum i huvet än vad ni redan vet, så tror jag hoppar över det! :P

Bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0