live love laugh

Fy vad jag har blivit dålig på att uppdatera! Ber så hemskt mycket om ursäkt och lovar att försöka bättra mig!

Helgen har varit grym. Jag mår verkligen hur bra som helst med mitt liv som det är nu. Jag har de bästa vännerna man kan ha och jag vill inte ändra på någonting. Allting är bara perfekt. Jag minns inte sist jag grät för det var så länge sen. Förr grät jag hela tiden, varje dag. Det är förbi.

Fredagen gick till som så att jag, tina, evve och rebecka lekte lite. Det blev ett par rundor till mcdonalds och en hel del skratt!
Det blev hemåt rätt tidigt men det var helt okej. Kände dock inte för att gå och lägga mig så satte mig vid tvn och kikade lite på en film. Fick även lite besök sen till slut.. :)

Lördagen var upplagd som så att jag skulle försöka handla lite julklappar. Dock blev det inte riktigt som jag tänkt mig. Jag, pappa och Fille åkte i alla fall till Jönköping. Gick på stan lite. Pappa köpte lite julklappar men jag hittade ingenting vettigt.
Blir bara irriterad på att allt man verkligen verkligen vill ha alltid är slut, eller är cpdyrt eller inte är som man tänkt sig, och allt sånt. Så det blev inget handlat för mig.

Först tänkte jag att det kanske kunde vara okej med en lugn lördagkväll men ju närmre kvällen vi kom desto mindre okej kändes det. Det hela slutade med att jag försökte dra ihop folket och åka till parken. Så blev det också! Evve följde dock inte med vilket var lite tråkigt.
Jag hade i alla fall skitkul! En superkväll. Dessutom helt impad. Jag har inte varit bakfull på typ... aslänge!

Nu har vi avslutat helgen med pizza, ett par filmer och allmänt mys. Hur nice som helst. 
Nu är det väl bara att ställa om för i morgon är det måndag och skola!  

Det finns så mycket jag behöver göra egentligen.. Känner dock inte för något av det.
Behöver handla massa julklappar. Städa mitt rum. Fixa en ny stjärna till mitt fönster för den andra har jag sabbat. Fixa lite smyckesbeställningar. Jobba med hemsidan. Plugga till ett prov vi tydligen har på tisdag. Tjäna lite pengar och inte bara slösa. Äta. Duscha. Massa saker!

Nu ska jag i alla fall vila upp mig lite så jag orkar göra något vettigt. Typ släpa iväg mig till skolan..!

Godnatt på er!
Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0