Redan måndag!

Helt sjukt hur fort tiden går. Särskilt när det är helg.
Man hinner ju knappt med att märka att det är helg innan det blir måndag igen. Hemskt enligt min åsikt!

I fredags så lekte jag med Evve och Tina. Kul kul.
I lördags blev det lite av varje gjort. Lite vmo, lite fixning, lite städning, lite grejande och så. Linda och Pelle kom och hälsade på mig en stund. Senare på kvällen var det utgång på schemat. Inte alltid det blir som man planerar men vi hade kul ändå! Mycket trevligt tycker jag, tycker jag! :)
Slutade med att alla sov hos mig, nice!

Igår så fick jag, ni vet, sån där damp, fast på söndagen, lite söndagsdamp alltså. Så jag tjatade på Tina att vi skulle åka till Jkpg. Det gjorde vi också. Och vi släpade med oss Evve, Rickard och Elvin också!
Vi åt på so..ya. Eller hur var det?

Tina råkade hamna hemma hos mig igen och sov där inatt. Mysigt tycker jag:) Körde hem henne innan skolan, nu precis.

Nu ska jag försöka göra någonting vettigt. Inte troligt att jag lyckas just idag. Så satans trött! Skola gör ju inte det hela bättre.

Men lite glad är jag allt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0