Tisdag

Hej hallå, tjena hoppsan, tjingeling.

Idag äre tisdag. En lam tisdag. Tisdagar är fasen värre än måndagar till och med!
Men idag har vart helt okej. Rätt mysigt. Vi var på pelikanen innan ett gäng och skulle käka. Det var chili con carne i skolan>< Nära att vi tände på hela pelikanen! Duktigt, jajamen. Brinnande servetter är inte att leka med. Höhö.

Haft textningsprov precis. Nu äre bara lite över en timme kvar, sen äre hemåt som gäller. Fasen vad det snöar hela tiden. Sverige kommer ju bli värsta vinterlandet till slut. Hm. Känns inte som om sommaren någonsin kommer att komma tillbaka. Jag gillar sommaren, men jag har faktiskt inte haft så himla ont utav denna vintern som jag brukar ha. Inte ännu iaf. Tycker nästan det är skönt med lite kyla och helvete ;)
Naedå. Kan tänka mig att spanienresan bidrog till att vintern blev lite lindrigare.
Mår helt jävla prima hörrni! Just nu har jag himla mycket att tjöta om. Ingen som tvingar er att läsa, så ni vet ;)

Saknar fooooolk!
Saknar Becca! Och saknar Camilla! och Emma! och Josefina med! Det är ju för bäst att umgås med er. För längesen nu..

Men fy va jag mår bra i alla fall :) 
Idag har jag visst lite planer på schemat. Lite för mycket tror jag nästan.. blir nog sent ikväll. Men det får gå! :)
Går skitbra med smyckena också. Kan knappt gå utanför klassrummet utan att nån flyger på mig och vill handla. Haha:) jätte kul!

Jag skulle behöva köpa ett par nya skor. Vet hurdana jag vill ha, ungefär. Men de var slut sist jag tittade efter ;< Kanske får beställa eller nåt! 
De skorna jag har nu är fasen kallare än att inte ha några skor alls. Trots att det är boots.
Weird.

Nästan lite speedad nu. De e nice!
Sugen på cola!
O clementin! 

Hejs:)


Kommentarer
Postat av: Josefina

Saknar dig din turk!! gömmer du dig under snön?:D

2010-12-07 @ 15:29:07
URL: http://josefinabogenroth.blogg.se/
Postat av: Vincentsina

Really enjoy your website. Thank You.

2010-12-17 @ 16:27:28
URL: http://vincentsina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0