Semester? Pfft...

Har jobbat två veckor om jag minns rätt och är inne på min tredje. Det blir tydligen att jobba sig igenom hela vecka 28 och 29 i den här outhärdliga värmen. Det har gått bra hittills, vilket beror på att jag har fått börja med det "roliga", eller ja, vi kan väl kalla det "det mindre tråkiga".
Så nu är det alltså bara det tråkiga kvar. Ni kan ju räkna ut hur skoj dessa två veckor kommer att bli.
Sen väntar körkortsplugg resten av sommaren.
Jag känner på mig att det kommer inte kännas så hemskt att börja skolan igen denna gången, eftersom det är så nära körkortet och allt. Det är ju så man längtar! Sen tänkte jag att jag skulle börja mitt liv. Hur det nu ska gå..

Jag har i alla fall fått tag i en helt okej dator nu. Awesome! :)
Kanske skulle va läge att uppdatera lite mer nu då?


-xo J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0