Midsommarglädje och jobbvecka

Midsommaren har spenderats tillsammans med bla Evve, Sandra, Emma, Madde och Sofia. Vi hyrde en lägenhet i centrum i Halmstad. Det var väldigt lyckat om ni frågar mig!
Träffade mycket nytt folk och fick med mig många fina minnen hem. Tack tack för det :)

Nu är det jobbvecka som gäller. Jag vet inte om det blir hela veckan, men i princip.
Imorgon är det match på Liavallen, underbart!
Onsdag har jag bestämt att jag och mamma ska åka iväg till Jönköping och shoppa litegrann. Eller rättare sagt en hel del... 

Den här kvällen har spenderats genom att titta på B-lags fotboll i Nissafors. Pappa var visst med i laguppställningen men valde att titta istället för att vara med. Ett tag i alla fall.. Sen gick han in och gjorde mål! Awesome.
Nu sitter jag här och äter lite glass. Snart ska ja sova :)

Kommentarer
Postat av: smilja

Hej hej ! skulle du vilja vara med i min tävling ? :D

2011-02-06 @ 19:52:54
URL: http://smilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0