Tisdag, som känns som Onsdag

Godkvällen!
En ledig dag går fortare än man kan tro..

Dagen har gått åt till att först äta lasange och glass hos farmor. Efter det övningskörde jag till tandläkaren där jag skulle lacka och greja. Igår var jag hos "bettfysiologen" i Jönköping där dom försökte klura ut varför min käke knakar hela tiden. Dom kom fram till att det var ett legament som låg fel så jag fick en del övningar som jag ska hålla på med ett bra tag nu..

Idag har jag även hunnit med att umgås med Evve en del, vilket var länge sen. Vi var i Anderstorp och tog en fika och tjötade lite. Efter det var hon med här och tittade på renoveringen i huset.
Funderade även över vad som händer på midsommar, men vi kom inte direkt fram till något vetigt, höhö..
Det får väl bli som det blir antar jag.

Hade ett par bilder jag tänkte lägga upp här. Jag får tyvärr inte in dem i datorn, så vi kan hoppas att det fungerar i morgon. Bilder på min nya hårfärg som jag inte tror kommer att vara så långvarig..
Jag blekte slingor i förrgår men jag själv tycker att håret är alldeles för gult, eller oranget.. Trivs inte alls i det.
Det blir troligtvis att färga brunt på torsdag.
 

I morgon ska jag visst jobba har jag hört. 
Godnatt! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0