"13 November"

Mjo. Just idag finns många anledningar att ha för mycket i huvudet.

Vi landade runt 8 på Landvetter. Jag körde hem därifrån så vi har varit hemma en bra stund nu.
Känns både bra och åt helvete att vara hemma igen.
Om allt hade varit som förut så hade det kännts bra. Nu är det ju inte så..

Jag tänker inte gå ut. Inte visa mig på några dagar. Inte alls. Jag ser hemsk ut.
Det tar emot att säga det för jag är så grymt festsugen. Jag ska inte gå ut. Jag ska inte.

När vi var i Borås, på väg hem, så ringde dom om att vår granne hade haft inbrott. Känns ju jäkligt bra...
Det är fan att inte folk kan hålla sina smutsiga, äckliga fingrar borta.

Farfar fyller år idag förresten. Grattis till honom.
Det är även fars dag imorgon. Jag har inte köpt något till honom... Känns ju bra.

Jag är arg på mig själv. Arg för att jag inte kan acceptera. Det går inte. Hur jag än försöker. Det borde glädja mig, men det sårar mig. Grovt. Förlåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0