Another day

Today is antoher day. A new day. A day that never will come back. Let's make the best out of this sunday.

Fars dag

Jag släpade mig upp ur sängen runt 9. Snabbdusch och sedan snabbt iväg till Gnosjö, medans jag fortfarande inte hade träffat pappa, för att inhandla något litet som farsdagpresent. Han fick två trisslotter och en påse dumle. Kunde inte komma på något bättre just då.. Sen var det ju inte mycket att välja på då endast matbutiker håller öppet på söndagar..

Men men. Vid tvåtiden ska vi till farmor och farfar. Fira att farfar fyllde år igår och fars dag antar jag.
Då får man nog träffa sötkusinerna också:)

Insåg precis att jag har endel att plugga, eftersom jag inte varit i skolan på några veckor...
Ajdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0