Friday,♥

Idag är det fredag. Bloggande inte på hela dagen igår. Nuts!
Igår var jag i alla fall till en början på dagen, nere vid graven. Gammelmormor skulle fyllt 85 igår.

En stund efter det åkte jag och hämtade Tina. Lekte med henne hela dagen, fram till att hon skulle ha träning på kvällen. Det var mysigt. :)
Sen tvingade jag pappa till att köra runt på mig medan jag låg i baksätet. Höhö.
Blev en sväng till gvd, sen bredaryd och lite sånt.
Har i alla fall inte hunnit göra något jag borde..

Idag är det fredag! Skönt. Jag ska ta tag i saker och ting, nu igen. Ska styra upp hemsidan och sätta priser på smyckena. Även tillverka lite till och lägga ett par beställningar på nya smyckesdelar. Nice.
Imorgon tror jag att jag drar en runda till Jönköping. Behöver handla lite prylar där.. Ikea och så.

Nu sitter jag och lyssnar på julmusik och försöker värma upp mitt rum med hjälp av värmeljus. Det går sådär.. Svinkallt...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0