Fullt-upp-helg

Hej på er!
Jag måste erkänna att det har varit lite dålig uppdatering här över helgen. Därför tänkte jag nu lite kort berätta vad jag har gjort.
I fredags så var jag ute med Evve. Vi käkade pizza och hon fixade mina naglar. Nice!
Eftersom att jag är sååå oerhört bra på att prioritera så fick jag lida för det senare..
Eftersom att jag skulle ställa ut mina smycken på lördagen på JB julmarknad, så var det ju tvunget att allt var klart tills dess.. Därför kom jag i säng vid 3-halv 4 någonting.

Upp vid halv 7 för att duscha och fixa det sista. Skulle vara på skolan innan 9. Försäljningen gick mycket bättre än väntat! Smyckena verkade vara väldigt uppskattade och mitt första försäljningstillfälle sålde näst intill slut! Hur bra som helst! Helnöjd. Kunde inte gått bättre. Fick även in många många beställningar, så jag har att göra även idag.
Så idag är det smyckestillverkning för fulla muggar.

Lördagkvällen var egentligen meningen att jag skulle till Becca och fira henne, hon fyllde ju 18. Grattis Becccaaaa!:)
Det blev inte så tyvärr.. Hade visst redan annat på schemat.
Spenderade lördagkvällen i Jönköping i alla fall. Tillsammans med det bästa sällskapet man kan få!
Underbart.

Kom hem vid 3 tiden igår och då bar det direkt av till mamma på kalas. Hon fyllde 38 i onsdags!
Grattis till henne också.!

Nu måste jag börja jobba!
Hejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0