God kväll

Aj aj aj! Påminn mig om att köpa en slöare osthyvel.. Skar av halva tummen med aset. Aj aj va ont det gör....! :(

Har i alla fall gjort rostade mackor nu och ätit lite. Testade lillebror och pappa lite. Pappa tog sitt glas och gick och satte sig i soffan när han var klar. Jag tog mitt och gick upp.
Vi får väl seeeeee om någon har dukat av när jag kommer ner... Troligtvis inte! Vi kan ju alltid hoppas. Sura blev dom nog iaf. Då äre jämt!

Hittar inte mitt förbaskade överkast och alla mina röda grejer. Förstår ingenting! Jag kan väl inte ha glömt dem på aggarpsvägen? För så förbaskat borta är dom! Dom finns inte någon stans.. Dom kanske till och  med har råkat hamna på soptippen vid flytten. Det får vi verkligen inte hoppas... Behöver mina röda prylar, nu! Letat överallt, förutom på vinden för där vågar jag inte gå upp... Men pappa kollade där, och han sa att dom inte var där. Så får väl lita på det.. Damp! Måste ha dom.

Nu ska jag i alla fall googla lite inspiration till rummet osv.
Sen ska jag lägga ett par beställningar på lite mer smyckesdelar tänkte jag.

Hejs 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0