Gran Canaria - Day 4

Dagen har varit superfin!
Himmelen har varit klarblå och vu har mest legat vid poolen och stekt hela dagen. Jag har bränt mig ganska rejält. Halsen, pannan, magen, bröstet, överarmarna och baklåren ligger risigt till.
Tro det eller ej men Johanna har nästan läst ut en hel bok medan vi har legat och solat. En hel bok! Det har nog aldrig hänt tidigare..
Senare framåt kvällen tog vi bussen över till Puerto Rico för lite minigolf och för att äta något.
Jag fick ge med mig till minigolfen till slut. Så dålig förlorare så jag vill inte ens spela, haha. Det förstör ju hela dagen om man förlorar! :P

Trots detta var jag med. Jag vann inte, men jag kom i alla fall tvåa av oss fyra. Så så sur behövde jag inte vara.
Roliga försäljare det finns förresten! Idag har jag varit både Pippi Långstrump och Prinsessa. Hm..
I alla fall, vi kände inte för att äta så mycket så vi bestämde oss för att testa ett spanskt McDonalds. Det var ungefär som hemma.
När vi satt där och åt insåg vi att bussen gick om tre minuter sådär så vi slängde i oss den sista maten och sprang. Vi hann med!

Alla var trötta när vi kom hem så jag och Fille fick titta lite på Pelle Svanslös på datorn, höhöJ
Lock i örat som är jobbigt som tusan. Har i alla fall hällt i nåt gojs som skulle lösa upp det tills imorgon. Får väl se om det fungerar.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0