The last text

Hey people.
Tina, Rebecka, David och Evve har varit här ikväll. Mys. 
Jag är helt speedad på ett vis. Vill bara ut och röja egentligen. Känns som det var en evighet sen sist.
Men på ett annat sätt så vill jag bara ta bilen, högsta volym, stänga av mobilen och bara åka och åka och åka, fort som satan. Koppla bort omvärlden liksom.
På ett annat sätt vill jag bara sitta här och tänka, tillsammans med mina ljus. Ända tills tiden liksom tar slut. Eller något.

Men icke! För om 4 timmar så bär det iväg mot flygplatsen. Spanien here we come! Vi kan ju hoppas att min inställning till detta hinner ändras. Men det gör den nog..
Vill inte missa så mycket här hemma.. Egentligen händer det ju aldrig något. Men vill inte missa chanser att förändra saker. Låter knäppt, men jag förstår i alla fall vad jag menar.

Så jag säger hejdå. För en vecka. Tror jag. Släpar med mig datorn ifall det på någon vänster skulle finnas internet tillgängligt för lilla mig! Ha inte för höga förhoppningar.

Ha det bäst här hemma.
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0