Tuesday

Fy va drygt..! Sitter i skolan och degar.
Ska jobba med julmarknaden, vilket jag gör 100 gånger bättre hemma.

Vi ska alltså ha julmarknad på skolan på lördag och våran klass har varsitt projekt med att omvandla en hundralapp till någonting att sälja på julmarknaden.
Jag kör på med mina smycken istället.
Ska försöka släpa med mig lite och sälja och om inte annat så kör jag på att försöka göra så mycket reklam som möjligt.

Blev så förbannad för igår när jag skulle lägga en ny beställning på smyckesdelar så givetvis råkade jag spärra kortet jag beställde med. Härligt Johanna, härligt.
Så jag kan inte beställa förrän ikväll. Vilket innebär att jag inte får prylarna förrän torsdag, fredag. Om ens det. Hur ska jag hinna?! Det löser sig nog.

Nu är jag riktigt sugen på att åka hem. Till mitt iskalla hus. Så att jag kan värma upp det med värmeljus, moahaha.
Ska kika in på veromoda i stan innan jag åker hem tror jag. Se om de har kvar jackan jag kikade på förra veckan. :)
Bara lite över en timme kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0