you'll be alright without me.. maybe that's the problem..

Helt galet upp och ner allting är.
Förstår inte att vissa människor never takes a break. Hur orkar vissa vara så jävla efterhängsna egentligen?
Och andra är tvärtom. Yeye. That's life!

Idag har jag varit med Farmor i Gnosjö och pysslat med lite grejer. Helt överlycklig att jag äntligen har inhandlat en varm jacka! En sån har jag nog inte ägt sen jag var... typ sådär 10 år?
Brukar inte trivas riktigt i stora feta jackor så då brukar jag hellre köpa en tunnare och frysa lite. Haha. Men nu så är det andra bullar!

Igår fick jag en fet leverans av smyckesdelar. Det var som julafton!
Så idag har jag ägnat timmar åt att sitta och greja och pyssla med mina smycken. Det går sakta men säkert framåt.
Måste ju få ihop en del innan jag kan slänga upp hemsidan!

Jag har nog inte insett ännu att jag faktiskt ska dra iväg till Spanien om typ sådär 30 timmar!
Det känns lite konstigt faktiskt. Eller.. Ja.. Jag har knappt hunnit känna efter. Man kanske skulle börja packa snart?
Jag tar det imon.
Nu ska jag dejta kudden.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0