25 truths been told

Jag tittade igenom min gamla bilddagbok. Hittade något jag skrev för ungefär ett år sedan.
Det stämmer ganska bra fortfarande, så jag tänkte jag kunde lägga upp det här, för skojs skull.
Nämligen 25 sanningar om mig själv; (undrar dock över den sista punkten... JAG HAR INGA MÅL LÄNGRE..? INGA ALLS?!...)

* jag är jätte känslig och gråter i stort sett varje dag.

* jag har bara haft ett 'riktigt' förhållande.

* min största rädsla är att bli ensam, helt ensam.

* jag är en aning shopping galen, det är alltid något dyrt jag är ute efter och jag ger mig inte förrän jag har köpt/fått det. 

* ibland undrar jag om jag har damp, på riktigt? jag får mina ryck och kan aldrig sitta still, måste göra någonting hela tiden. rastlös som fan och klarar inte sitta still och se en film. klarar bara ett program på tv och det är one tree hill.

* jag har en grym längtan efter kärlek..

* jag har gjort många misstag, men inget som jag ångrar.

* jag är extremt beroende utav coca cola. mår inte bra utan...

* jag lyssnar på musik i stort sett 24/7. som somnar till musik, jag vaknar till musik, ja har min ipod, ja lyssnar jämt på musik i skolan och på helgerna.

* jag har väldigt lätt för att tycka om folk, men grymt svårt att bli kär.

* mina betyg i skolan är rätt helkassa.. min frånvaro är på topp.

* jag har en blogg, som ca ingen läser. 

* jag har ett behov av att vara älskad, jag tål inte att folk tycker illa om mig.

* jag har lärt mig att ta en dag i taget, annars hade jag brytit ihop för länge sen.

* jag skulle gärna ta emot en kram oftare.

* jag brukade aldrig bli sjuk förr, men nu är mitt imunförsvar på botten och jag får konstiga sjukdomar hela tiden. som vägrar att försvinna.

* jag hatar ingen. hat finns inte i min värld. hata är ett starkt ord.

* jag har ett behov av sällskap, jag hatar att vara ensam.

* jag älskar att åka bil. bara åka.

* jag tycker inte om att sova. det känns onödigt på nåt vis. jag vill inte slösa på mitt liv när jag kan göra roligare saker.

* jag älskar att ta risker! stora som små. att leva farligt är en härlig känsla.

* jag har väldigt svårt för att släppa folk nära inpå livet. att visa min personlighet och låta folk lära känna mig har jag grymt svårt för men jag tycker om att försöka.

* jag har en gång varit jätte blyg. jag är fortfarande blyg men jag tycker faktiskt att det släpper mer och mer för var dag som går.

* jag har stora mål inför framtiden och jag nöjer mig inte med det lilla

* mitt självförtroende är på topp utåt men inuti finns det inget som heter självförtroende. jag jobbar på att bygga upp det igen, även om det alltid är någon som tar det ifrån mig när jag har kommit en bit på vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0