Årsfest

Jag är inte alls taggad på fest denna helgen. Eller i alla fall inte årsfest.
Kände att det var på väg att gå utför på någon front, så jag bestämde mig för att gå hemåt. Festen  är väl i full gång nu och det är säkerligen en massa konstigheter som jag missar, men vad gör det egentligen..?

Och en fråga till. Varför kommer det sig att just precis exakt när man vet att man absolut inte får ta bilnycklarna och åka en sväng, det är just dåå som det känns som mest lockande. Att bara åka och åka. Själv. Ensam. Alone.

Mina ögon är jätte trötta. Slår vad om att jag somnar innan jag hinner lägga ner huvet.
I morgon har jag tänkt att vara pigg. Så det så.
Nu ska jag lägga ner huvet och fundera en stund. Om jag hinner det innan jag somnar.

I morgon fyller kusin Ottilia år! :) 7 år!
Det är jag som är den stoltaste gudmorn!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0