Grym Måndag - 11 Oktober

Nu vart det kväll. Eller snart natt till och med.

Jag har haft en superdag. Helt utan någon speciell anledning. Den har bara varit grym och jag har lyckats med det mesta.

Var ute i mina gummistövlar innan och tog ett par bilder i vår vackra bokskog. MYS!




I morgon är det tisdag vilket innebär världens sämsta veckodag. Jag ska dock försöka göra den lika grym som den här måndagen har varit.

Målet för i morgon är att fortsätta på utstrålningen och gå och klippa mig. Kanske även inhandlar lite hårfärg och exprimenterar. Det vet man aldrig.
Ett till mål är att vara modig. Jag ska nämligen ringa till min praktik och tala om att jag inte kommer att vara där mer, och varför. Detta kan tyckas fjantigt. Men ja. Jag har telefonfobi!!!

Har även fått ett mål utav en vän. Att vara färgstark och i morgon ska jag ta på mig något rött.
So here i am! Röda naglar for the win.

Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0