Irriterandeeee

Jag som är lika smart som vanligt som har bilen med mig till evve och åker hem emellan när vi hade gjort oss färdiga. Men ändå kan jag inte tänka så långt som att jag ska ta med mig alla mina prylar därifrån?!
Så satans hopplöst att vakna en söndag utan varken smink, plattång eller någonting..!
Ja kan ju inte gå ut och se ut såhär :S

Och givetvis. Jag visste väl att jag skulle missa något eftersom ja gick hem tidigare än andra igår. Far min hade visst fått ge någon en omgång. Hoppsan.

Kommentarer
Postat av: becca

ojoj mikael är i farten och ger folk omgångar! haha :)

sv; jag finns alltid här för dig också johanna och jag saknar dig! <3

2010-10-25 @ 19:30:28
URL: http://rebeccaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0