love life - 7 Oktober

Good morning people!

Igår var jag duktig. Jag var i skolan. Jag var på banken och hämtade ut studiebidraget och grejade. Jag var hos farmor och åt, riktig mat. Jag postade lappen så att jag får hem mitt körkort snart.
Inte nog med det så städade jag. Plockade i ordning och gjorde mysigt för en tacokväll med bror och far. Lite duktig vad jag allt..

Idag tänkte jag fortsätta i samma anda och försöka go on with städningen.
Har även insett att jag faktiskt äger en kamera. Så vem vet, jag kanske får för mig att använda den till och med!

Är grymt sugen på att åka och shoppa en sväng. Ett par skinnshorts, en snygg topp och en svart långkofta hade vart mer än okej

Jag tycker om mysdagar för mig själv. Dom är ju alltid bättre om man får dela dem med någon dock.

Tvätta är ett big MÅSTE för dagen.

Hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0