Lovely Thursday

Morsning korsning people!

Idag äre torsdag. En bra torsdag. Jag har precis tryckt i mig ett par mackor och ska nu strax bege mig mot Jönköping. Kolla käken tar typ 3 minuter. en det gör inget, för då får jag ändå en anledning att shoppa när jag ändå är ute! Synd bara att jag får åka själv! Och synd bara att jag är broke. Näst intill i alla fall.
Det är alltid så mycket man behöver på hösten. Allt som är dyrt!
Jackor, skor, kläder, osv..

Sen så vet ni hur jag är. Jag får alltid masssa masssa inspiration och idéer och dumheter för mig på hösten.
Det är en bra grej egentligen. Men det blir ju så förbaskat dyrt, haha. 

Yeye.
Hade fint.
Jag bjuder på en låt som är mer än nice.  Enjoy.



Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig. 
Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0