Lyckat!

Tro det eller ej men jag tror jag har lyckats idag.
Mitt mål var att skaffa lite utstrålning.
Hittills har det gått fine!
Trots att jag är dötrött. Inte fått sova mycket i helgen nämligen.
Delvis var vi ju i Jkpg och festade hela natten i princip.
Sen igår när jag skulle sova så påmindes jag om RLS-skiten. Jag tror jag inbillar mig en del utav det. Inte allt, men lite. Men det började i alla fall krypa i benen och jag fick nog inte mycket mer än 4 timmars sömn inatt. Men what so ever, det är alltid något!

Jo i alla fall! Har entreprenörspass hela dagen idag och nu innan lunchen så frågade min lärare mig om det hade hänt något.
Jag blev sne som vanligt och tänkte liksom... Jaha.. "Ser jag så himla nere ut?"
Men icke! Då säger hon att jag ser piggare och gladare ut än vanligt!
Hur bra känns inte det att höra liksom?!

Märkligt att såna små, små, småsaker kan få mig att må som en prinsessa!


Inte nog med detta så har jag organiserat upp mitt pluggande litegrann.
Städat i dokumenten och gjort mappar och planeringar.
Jag har till och med kommit igång med arbetet som vi skulle ha jobbat med i 4 entreprenörspass nu.
Nu jäklar ska det pluggas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0