Nu börjar min helg!

Eller ja.. Egentligen inte. Men när jag bara har roliga saker kvar att göra denna veckan så räknar jag det som helg!

Har hunnit med massa trevligt idag.
Varit i skolan och skrivit klart en uppgift om folkmordet i Kambodja.
Tankat bilen.
Blivit skjuten av polisen, igen. (Inte så trevligt kanske..)
Varit på Puss och kollat smycken.
Hämtat ut mitt körkort.
Städat mitt rum.
Varit hos farmor och ätit.

Jag har till och med varit så pass duktig att jag har tagit mod till mig och ringt praktiken.
Meddelade att jag inte kommer att komma dit nå mer eftersom att jag istället ska köra igång ett projekt på egen hand. Så nu fram över kommer jag att ha torsdagar och fredagar inplanerade som arbetsdagar. Hemifrån! Gytt!

I morgon är det Jönköping som gäller. Ska till bettfysilogen och förhoppningsvis avsluta min käk-träning.

Nu blir det att kika runt lite på IKEAs hemsida och se om de har fått in något nytt som faller mig i smaken.

Skrattar åt det mesta idag. Ni skulle sett min namnteckning på körkortet! HAHAHA! För att inte tala om bilden...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0