Polis polis potatisgris

Jag börjar bli trött på detta. Jag träffar jämt på poliser sen jag tog körkort!
De första två veckorna blev jag skjuten med sån fartkontroll två gånger! Idag, på väg till skolan så blev jag stoppad för att blåsa och visa körkort... Herregud....

Inte nog med det så har jag ju träffat på dom ett par gånger när jag kört där jag inte fått... *Suck*

Det låter som om jag skulle haft körkort i minst ett år för att hinna med det här tycker jag.. Men icke. Lite ca 5 veckor bara! Va fasen..


--

Nu ska jag klaga lite på denna dagen. Har historia.
Vaknade med lock för örat och ont gjorde det också. Gör fortfarande.
Känner mig febrig och mår nästan lite illa till och med. 
Kände ingenting i benen inatt. Inget krypande alls. Istället kommer det nu. Det är omööjligt att sitta still!!! Gah.
Världens äckligaste hår har jag också. Känner riktigt mycket för att åka hem och tvätta det. 
Men nej, det får jag itne eftersom att jag måste skriva om ett folkmord och sen åka till banken och plocka ut mitt studiebidrag. Inte nog med det så ska jag visst till farmor och äta sen också. 

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0