Tisdag - 12 Oktober

Hey.  
Tisdag i kalendern.
Samhäll och Entreprenör på schemat.
Klippning ikväll.

Rätt trött. Kunde inte somna förrän 1 nånting i natt.
När jag vaknade och hade bråttom så är giiiiivetvis duschen och badrummet upptaget.
Just då tog det ungefär 0,62 sekunder att bestämma mig för att gå tillbaka till sängen, sova en halvtimme till och ta bilen till skolan istället.

Inte för att vara sån men jag är så grymt sugen på ett par röda converse och en skinnjacka me sån fårskinnskrage!
Även skinnbrallor, höhö!

En systemkamera hade vart mysigt att äga.

Jag liksom känner inte för att sitta i skolan till 3 idag. Fast det brukar jag ju aldrig känna för på tisdagar..

See u.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0