Torsdag - 21 Oktober

Det har snöat idag! Jätte mycket! Eller ja. Mycket för att vara den 21 Oktober i alla fall. Det har ju inte lagt sig i alla fall som tur är. För inte vill vi väl ha snö ännu? Nej det tror jag då inte.

Idag har jag varit och fixat pass. Det är ju SPANIEN som gäller om ett par veckor. Jag har aldrig varit så långt bort förut!
Jag har även hunnit med att vara hos farmor en sväng och äta lite mackisar.
Men det är torsdag, vilket innebär att jag ska sitta och jobba med mitt projekt hela dagen. Det har jag gjort också! Håller fortfarande på och tänker inte sluta förrän det är läggdags!

Vet ni vad jag fick för ryck precis? Pappa och Fille åkte iväg och titta på hockey i Jönköping och lämnade mig ensam här, så jag gav mig på att göra lite mat. Det ni!
Det är inte varje dag Johanna får för sig att laga mat, till sig själv!
Potatiskrocketter, kycklingfilé, bearnaisesås och sallad blev det. Och coca cola, givetvis.
Jag har även en skål med dipp på kylning och gurkan är uppskärd.

Nu ska jag sitta här med mitt sällskap, Tussan, hela kvällen och planera och fundera och greja och krångla med en liten hemsida! Så, wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0