Helnöjd - 12 September

Tro det eller ej men jag hann med allt jag hade tänkt! Utom hårinpackningen då.. Orkade verkligen inte!
Har gått igenom alla rum och funderat och funderat hur länge som helst nu. Det kan bli dyrt. Som mina planer oftast brukar vara.. Meeeeen... Det gör inget!
Vi får väl se om jag lyckas fullföra inredningsprojektet!
I morgon fortsätter jag att räkna på hur mycket det kommer att kosta alltihop.

Jag har till och med varit duktig och dammsugit ikväll!
Värmt upp mitt element-befriade rum med hjälp av mina älskade vänner, värmeljusen.
Elementen har varit på lackning och är på väg in i huset igen! Dock har dom liksom fastnat och inte kommit längre än till släpkärran utanför huset. Men vafan! Jag har ju inte frysit ihjäl ännu i alla fall. :)

Nu ska jag vara väldigt tråkig och slösa min tid på att njuta av en riktigt god och välbehövd sömn.
Inatt blev det inte mer än 2, möjligtvis 3 timmars sovande. Det är så det ska vara!
Måndagmorgonarna kan dra åt helsike!

Nästan lite sugen på att kolla på en film till och med. Det ni! Inte likt mig.. Tur att jag inte orkar det!

I morgon är mina tre mål att överleva hela skoldagen, från 8.15 till 15.10. Att rensa plånboken och att damma av och ladda kameran. Måste skärpa till mig och börja ta fler bilder! 

Ni får en låt som kompensation. Istället för bilder menar ja! :)
Kram och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0