I'm alive - 13 September

Villa bara meddela att jag fortfarande lever! Tro det eller ej. Halvdöd och inte heldöd.
Nu är det lunchrast som gäller.. Som sagt är ett av mina mål för dagen att stanna kvar här till 15.10. Hur trött jag än är!

Facebook säger (allt som står på facebook är sant!!!) att jag är vattnets element. Att jag är en lugn och hjälpsam person som kan uträtta stordåd. Så världen, here i come!
Nu slår vi på stort. Här ska hända grejer!


Varför ska det alltid vara så förbannat kallt i vårat klassrum?! Hela skolan är iskall förresten...
JB har varit ett sjukhus förr så vem vet. Det kanske smyger runt en massa döingar här och flåsar kalluft på mig! Höhö..

Nu ska jag kika igenom lite bloggar och bokmärka mina favoriter! ;)

Förresten!
Jag undrar fortfarande vilken webläsare jag borde ha.. Ogillar explorer. Firefox fungerar inte på min dator.
Google Chrome är en favorit! Problemet är att den inte fungerar att blogga från. All text bara rör ihop sig?..
Hm.. ska testa någon ny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0