Inrednings-pysslande och söndagsångest! - 12 September

Hejsan hoppsan! Har ni haft det bra i helgen? Det har jag.
Umgåts med Evve och Rebecka i fredags. Lördagen innebar fotboll på Liavallen med Tina och sedan en trevlig kväll med god mat, mycket skratt och bäst sällskap! 

Nu börjar söndags-ångesten smyga sig på, sakta med säkert.
Var nyss nere och åt ett par kringlor. Mums!
Jag tänkte att jag skulle ta tag litegrann i saker och ting. (NU IGEN!!?!?) JA!
Jag snackade med pappa litegrann om lite inredning.
Eftersom att vi för inte så länge sedan flyttade in och det har renoverats och grejats ända fram tills nu så har det inte funnits plats för något inredande riktigt. Allt är neutralt, platt, tråkigt, svart, vitt, grått osv.. Inte ens gardiner har kommit upp.
Jag vill göra något åt det så jag tog ett snack med pappa och han kunde tänka sig att låta mig ta hand om den biten. Med lite ekonomisk respons från honom. Awesome! Jag tycker om att inreda! Det är så mysigt.


Just nu tänkte jag börja med att kika runt och se vad som behöver införskaffas och skissa lite på vad det kan kosta. 
Städning, dusch, tvättning, hårinpackning och att bädda rent i sängen är saker som också ska hinnas med ikväll!
*Redan dragit bort alla sängkläder så att det säkerligen inte blir att jag skjuter upp det till i morgon*


Återkommer säkert senare och talar om hur det har gått för mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0