Kvällning - 16 September

Blev inte lika mycket städning idag som jag hade räknat med ska jag väl erkänna. Till att börja med var jag inte alls pepp och speedad, så jag var bara tvungen att kika in på facebook en stund. Efter det, när jag väl var lite mer speedad och skulle börja.. Då ringer farmor och talar om att jag tydligen ska åka till henne och äta.
Poff så försvann min tid!

Det blev inte mycket städat för sen hade mamma lovat att färga mitt hår, och det gjorde hon också. Väldigt mörkt blev det faktiskt. Nästan svart. Men jag tror att färgen kommer gå ur lite efter ett par tvättar. Klippte till och med lite i luggen. Förbättring hoppas jag.  

Jag, pappa och fille var och handlade lite innan. Sen gjorde jag taco! Gott.
Linda ringde precis efter och frågade om jag ville köra till McDonalds. Så det gjorde jag! Fast jag åt inget. Faktiskt. :)

Nu ska jag slösa min dyrbara tid på att sova. För i morgon är det första dagen på praktiken.
Hoppas det blir lyckat.

Godnatt godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0