Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.

Hey people. Hur har er helg varit?

Min har varit... konstig.
Fredagen var väldigt lugn och sansad. Det enda som var på schemat då var att köra hem kussen från höstadiediscot på Sigges. Det gick ju bra det med.

Igår, lördag, då var meningen att vi skulle fira Evve på något vänster. Det blev ju inte riktigt som väntat så vi planerade om dagen.
Jag och Evve var i Jkpg och shoppade lite till en början. Senare var det derbymatch på Liavallen som gällde. Tråkigt nog var jag tvungen att stå inne i kiosken och glo även om vi inte skulle sälja någon korv, BLÄÄ PÅ DET!

Kvällen var planerad som så att vi skulle förfesta hos mig för att senare dra iväg till Sigges. Så blev det också.
Vill inte påstå att det var en av mina favoritkvällar ute. Snarare tvärtom.. Yeye.
Skönt att veta var man har folk ibland. Kvällen slutade ju rätt bra i alla fall. Tack för det :')

Idag har jag enbart glott på OTH. Neeeej, det låter inte som jag. Ja vet.
Vaknade halv 8 och räknade till att jag hade sovit 3,5 timmar så jag gav mig fan på att jag skulle somna om igen. Men icke.. Låg och glodde upp i taket med väldigt många tankar snurrandes i huvet fram till halv 12. Sen gav jag upp! OTH somnar jag ju inte till heller.....! GAH.

Är lite trött nu. Kan bero på det..
Skola imon är ju ingen hit direkt.
Pappa fyller år i morgon också! Grattis till honom. 42 bast. Ojoj..

Så mycket tankar i skallen idag så det finns inte.. Skulle nog behöva ligga och glo upp i taket några timmar till egentligen..! Men nej, nu får jag nog ta och sova. 


-------------------------------------------------------
*I blinked once, and then everything changed.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0