Monday - 27 September

Sitter i skolan och glor oth.. Idag är en sån där dag som alla andra, det går liksom bara inte göra något på lektionen. Det funkar inte. Hur jag än bär mig åt! Okej, jag har inte öppnat uppgiften än, ska jag väl erkänna. Men jag vet att det kommer inte gå så det är liksom ingen mening.

Jag vet att jag har sagt att jag inte ska göra samma misstag som förra året. Det vet jag. Och det ska jag hålla också. Men jag tar igen det på nästa lektion, promise.
Jag ska inte ha en massa skit efter mig som jag hade förra året. Hade runt 40 uppgifter efter mig, tre veckor innan skolavslutningen. Men jag klarade att ta igen det till slut. Men det var ett helvete.
Ska se till att vara här så ofta jag kan och inte skolka och vara sjuk så mycket som förra året.. Så nu sitter jag här och snörvlar! Det rinner ur både näsa och ögon, blä! Men jag får inte vara hemma jämt. Ja måste försöka va lite strong och sitta här ändå.

Papi fyller ju år idag. Undrar om han ska ha något kalas...?
Jag måste åka och köpa någon present till honom sen...

Går till 3 idag. GAH ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0