Nu är det stopp.

Jag kan inte fortsätta veckan som jag har börjat den. Det håller inte i längden och det vet jag så väl.
Pappa fyller år och jag var så glad att vi inte hade börjat bråka på hela kvällen. Givetvis så slutar det med att jag storlipar och skriker. Yes......

Jag har varit nere och snuddat botten nu både hela dagen igår och idag. Tänkte framåt 7 tiden ikväll att jag började må bättre och bli säkrare i mig själv. Att jag liksom började ta mig upp. Men det gick ju inte mycket mer än en halvtimme sen var det kört.. Veckan har börjat kass och jag måste sätta ett stopp för det. Resten av veckan får inte fortsätta så. Grät ända in i duschen men när jag klev ur igen så bestämde jag mig för att inte släppa en enda tår till den här veckan. Vi kan väl hoppas att det går bra?

Nu ska jag ge mig på en bok som jag länge velat läsa men insett att jag hatar att läsa.
Men nu ska jag. Tusen gånger starkare heter den. Jag hoppas den har några bra tips.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Michaeltilda

Nice site, keep up the good work!

2012-03-02 @ 08:44:17
URL: http://michaeltilda.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0