Praktik, Check! - 16 September

Från och med nu börjar allvaret igen på torsdagar och fredagar. Ingen mer ledighet för nu har jag fått tag i en praktikplats. Önskabutiken i Gislaved. Jag börjar i morgon. Hoppas det blir nice!

Så nu ska jag spendera min sista lediga dag till att rycka upp mig en aning. Starta musik på högsta volym. Bli lite speedad och börja städa. Städa som bara den!
När jag är klar med det börjar det roliga. Att plocka upp allt jag har varit och köpt de senaste dagarna.
Det var ju som så att jag och Evve råkade hamna i Ullared igår.. Hoppsan! Det blev en rätt bra peng dom tjänade på oss faktiskt..
Så nu har jag lite att plocka upp. Både från ullared och från ikea. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0