Sunday! - 19 September

Helt asnöjd med helgen faktiskt. Den har varit grym! Inget speciellt eller så. Den har bara varit precis som den ska. Med några undantag, men allt kan ju inte vara perfekt.

Vad jag gjorde i fredags minns jag inte ens. Jo. Jag hade praktik ju! Det gick prima. Packat upp varor på lagret och grejat..
Efter det väntade en fredagskväll med filmtittande och grejer hos Evves blivande pojke. (HÖHÖ)  *evve det är bara du som läser min blogg ändååååååå*
Det var trevligt! Jag somnade inte ens. Inte en enda gång! Det ni.
Åkte hem i hyffsad tid. Om man jämför med de senaste helgerna i alla fall... Var hemma vid 3! :)

Igår var det Sigges med Björn Rosenström som gällde.
Förfest hos mig. Det var jag, evve, hjort, elvin, lindahl, becca, camilla, erika, miia, emelie, sandra, chriss, martin. 
*bara för att jag tycker om att räkna upp folk* 

Det var en jäkligt kul kväll faktiskt. Mycket KONSTIGHETER måste jag säga. Men jag tror jag håller dom för mig själv! 
När jag till slut efter många om och med kom hem. Då var det städtajm. Så jag kom väl i säng runt halv 4 tiden. Gytt. 
Det värsta är att jag "går på bakdrogerna* som pappa säger. Vaknade 7:45, speedad satan och kunde inte somna om. Mår bättre än när jag gick och la mig till och med, och det vill inte säga lite. 

Det jobbiga nu är att jag är vaken och ingenting händer! Mer än att det regnar. Och jag får inte ens köra bil! Herreguuuuud.... 

Rösta ska man visst göra idag. Men det får nog gå framåt kvällen innan jag gör det.. 

Fan va nice , fan va nice :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0