Tisdagen - 21 September

Igår när jag hade fått sova och vila ut så lekte jag lite med Tina. Vi åkte och tjatade lite. Sen följde hon med hem och sov hos mig. Mysigt!
Idag har jag varit väldigt duktig och varit i skolan hela dagen. Faktiskt!

En idiotisk uppgift hade vi i skolan också. Som skulle stärka självförtroendet.
Man skulle skriva ner tre saker som man var bra på. Så ska vi fylla på den listan varje vecka.
HUR IDIOTISKT ÄR INTE DET?!
Självförtroendet blir ju enbart sämre när man sitter där och funderar och pappret förblir tomt.. Man liksom inser att; nej... det finns verkligen ingenting som jag är bra på. Gick därifrån med ett tomt papper. Suck..

Nu ska jag fortsätta att titta på förhäxad.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0