Wednesday - 15 September

Sitter i skolan och degar. Historia är så inte mitt favoritämne.. Vi har kollat på första delen av en film om World trade center, 11 September. Jag somnade! Sov mig igenom större delen av filmen och efter rasten ska vi se andra delen.. Suck.. Jag kämpar och kämpar men ögonen vill liksom inte vara öppna till filmer! Haha...

Sov hos mami inatt.
Slutar vid halv 12 idag. Så skönt! Ska nog hem och städa och packa upp det jag handlade igår. Sen kanske mamma får hjälpa mig att färga håret! Nice wednesday.

Mitt mål för idag och framåt är att skärpa till mig och göra dom där förbaskade käkövningarna. Minst två gånger om dagen i alla fall!
Och vet ni? Det är synd om mig.. Nu igen. För jag har en infektion i fingret.. Blä! Undrar vad det är för något.. För det börjar kännas både i tummen och armen ända upp till axeln. Jaja, det går väl över.

Ser fram emot helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0