Monday

Måndag vecka 32. Det är väl inte årets bästa dag kanske. I princip alla börjar jobba efter semestern igen och hur kul känns det på en skala..?
Meningen var att jag skulle jobbat idag också, och hela denna veckan. Men nu var det ju som såhär att vi var ute i klackarna och hade lite för roligt i lördagsnatt så jag vaknade igår med svinont i vänsterfoten. Har väl antagligen stigit snett eller något.. Det gick över så jag kunde gå normalt på foten igårkväll men idag när jag vaknade så hade jag typ 5 gånger ondare än igår, så kunde knappt ta mig ur sängen. Surt!
Så det blev inte mycket med jobbandet idag.

Det är nog lämpligare att jag jobbar lite vid datorn idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0