Onsdag 24 Augusti

Har hunnit fylla år och hela köret..

Igår var det första dagen för mig på Butikschefsprogrammet på Campus i Värnamo.
Kändes helt okej faktiskt. 38 stycken skulle vi vara men var endast typ 20 st där igår. 2 killar och resten tjejer.
En jäkla omställning för mig som har gått som ensam tjej i en klass med tre killar tidigare. 
Kan tänka mig att det blir lite mer tjejfasoner nu om man säger så.
Men jag hoppas verkligen att människorna är mognare av sig. Jag har upplevt det så hittills i alla fall.
Hoppas det håller i sig. 
Dock kommer ju vissa aldrig ur det där med omognad och skitsnack. Får hoppas på det bästa! 

Det värsta är att idag... när jag redan har ställt in mig på att börja plugga, gå i skolan och utbilda mig. DÅ TRO FAN ATT JAG BLIR ERBJUDEN ETT JOBB........!!! ><  Ett bra jobb också.... ÅH! Vi får väl hoppas att chanserna kommer tillbaka..

Just nu ska jag ägna resten av dagen åt att planera och strukturera upp alla inköp till http://divineart.se . Det tar tiiiid är det värsta :<
Men hoppas vara igång med tillverkning av höstnyheterna till början av nästa vecka i alla fall. :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0