Monday

Känner bara för att skriva av mig lite. Även om jag inte vet om vad..

Det är måndag. Helgen har varit bra. Umgåts med min fina Richard hela helgen.
Helgen innehöll typ taco, kebab, fest, fina vänner, fyllespel, gisleparken, värnamo, etc.
Helnöjd.
Trivs så bra med livet jag har.
Med undantag.

Idag är det skola som gäller. Dock ända till 3, tråkigt! Fortfarande ångest om balen. Ska jag gå...?
Efter skolan ska jag försöka att göra något vettigt. Även lägga in lite nyheter på hemsidan, så keep your eyes open!
Hungrig är jag. Blööö..

Lyssnar på evanescence, smooth.
Synd att det är sånt äckelväder idag. Vill ha sol!

Vill klippa mig och färga håret. Vill shoppa! Synd att man är rätt pank. 

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; men johanna jag köper ju inget om jag kan göra ett själv? ;)

2011-02-28 @ 22:52:50
URL: http://nattstad.se/emmacarlsson
Postat av: emma

sv; jaha (i) HAHA! Jaa, men trodde inte du hade just de smyckerna :p

2011-03-01 @ 18:57:58
URL: http://nattstad.se/emmacarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0