dream big

Det finns så mycket man vill göra.. Varför gör man inte det bara?
Det är ju egentligen bara att ta initiativet.
Egentligen behövs väl antagligen en hel del pengar till det mesta man vill göra.. Men det är ju inte omöjligt att lösa. Man borde egentligen göra allt man vill tycker jag.

Sitter och skriver en lista. En lista på vad jag vill göra.
Jag tänkte att 2011 kanske kan bli ett händelserikt år ändå! :)

Jag behöver verkligen vår nu. Jag har inte haft så ont utav att det har varit vinter innan i år, vilket jag är förvånad över för jag brukar verkligen plågas av det. Men det har gått bra hittills. Men nu känner jag verkligen hur längtan efter vår och lite ljus svider i mig! Det måste bli vår snart. Jag behöver verkligen det.
Jag känner mig inte riktigt pigg alls. Har inte gjort på ett tag. Jag är ju lycklig och så, visst det är jag, verkligen.
Men man vill ju kunna sitta och bara le ibland. Det är ju så härligt.
Jag behöver sol! Om så bara lite.. 
Man ser i alla fall lite av gräset nu så det går åt rätt håll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0