fearless

Otroligt seg idag! Mina ben jävlas med mig. Det sticker i dom så jag vill inte sitta still. Men jag måste..
Sitter på samhällslektionen och skriver om globaliseringen.
Tycker att det kunde varit lite roligare väder ute. Glashalt på vägarna! Jag tycker våren kan komma för att stanna nu. Inte bara försvinna sådär när den väl börjar komma. Det är ju trots allt bara Januari.. Men ändå! Hade känts superbra med vår.

Är supersugen på att shoppa! Lite tråkigt att studiebidraget kommer på måndag istället för innan helgen.. Hm.
Men en superbra grej är att jag har studiedagar på måndag och tisdag, höhö. Sugen på halmstadshopping!

Jag måste bli bättre på det här med bilder.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0