Fredag, studiedag

Idag är det fredag och studiedag! Jag brukar ju alltid vara hemma på fredagar, så det gör ingen större skillnad för mig. Arbetar med smyckena en del ändå. Fick ihop en 5-6 stycken nya modeller igår faktiskt. Ganska nöjd!
Tänkte jag skulle jobba en del hemsidan. Har ganska många småjusteringar som behöver göras. Jag hoppas verkligen på att kunna lägga upp den snart!
Har möte på banken på onsdag så alt blir klart från det hållet. Sen är det förhoppningsvis bara att slänga upp den! Om jag inte stöter på fler hinder.

Tänkte i alla fall att jag kunde lägga upp en liten banner med några utav mina smycken på här.
Så att ni får se dom!


Finns intresse nu även innan hemsidan är uppe, så kontakta mig på mejlen.
[email protected]  eller  [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0