kakmonster

Vet ni vad jag gör? Jag sitter och lyssnar på magnus uggla och trycker i mig kakor. Gott va?!
Det får man faktiskt göra när det är.... ehm.... onsdag...

Jag har haft en del för mig idag! Var i skolan och arbetade, för en gångs skull. Blev till och med klar med uppgifter och hann till och med spela en skvätt.
Sen bar det av hemåt. Var hos farmor och käkade middag, smidigt. Fläsk, potatis och löksås. Gottt!

Jag har vart lite allmänt glad sådär idag. Skuttat runt och grejat.
Fikat lite och funderat.
Äntligen sprayat mina ramar som jag köpte för ett tag sedan. Ni ska få se fotoväggen när den är klar. Jag lovar! Det kommer bli super!
Silvriga blev dem. 

Har även hunnit med att ha lite andra funderingar, duschat, fixat mig lite. Letat upp lite foton till fotoväggen.  

Jag är så jäkla shoppingsugen så det svider i fingrarna! Got to do something about it.
Längtar efter våren!!!!!




Kung i baren, woooooooohoooohooohooo...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0