Ovanlig lördag

En helt, totalt, överlugn lördag har det varit. Vaknade med panik, som vanligt på lördagar, över att jag inte visste vad jag skulle göra under dagen. Då blir det såhär... Som idag.. Sysslolöst och degande hela dagen..
Men men. Jag är inte supertjurig över detta. Jag tar igen det på måndag och har haft en ganska bra lördag trots allt.

Igår så gjorde jag och Richard ett par egna pizzor och sen blev det även en cheescake som han har gått och suktat efter i nån vecka nu.
Vi börjar bli kungar i köket alltså!

Idag så har jag i princip inte gjort någonting. Var i Anderstorp och köpte mat till lilla Tussankissen. Fick även med mig en ELLE magazine hem. Som ett par timmare senare förvandlades till en prenumeration..
Jag var i Gnosjö en runda och köpte Cola. Eftersom det saknades till tacosen som Mackan och pappa skulle fixa till kvällen.
Och nu har jag även hunnit med att vara i Bredaryd en sväng. Släppte av dem på puben där.
Känner att jag egentligen inte vill sova. Liksom, innan halv 12 en lördagkväll. Äh, det är väl skönt kanske. 
Kanske startar en film eller något. Då lär jag ju somna gott... 

Richard är i Jkpg med pojkarna och kalasar han. Annat än att somna till en film på en lördagkväll, haha! 
Tråkigt att jag är så superdålig på att använda min kamera!!!
Måste skärpa mig, igen...  
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0