personalities

Att vissa personer kan vara så jätte enkla på alla sätt och vis medan andra är så invecklade och knepiga att förstå att man nästan kräks.

Jag tycker om när folk vet vad de vill med livet och dess innehåll, och säger det. 
Inte håller på att vela fram och tillbaka och göra allt så mycket krångligare. 

Jag kan vara en av de invecklade personerna ibland. Men det beror helt och hållet på hur folk är mot mig. 
Medvetet som omedvetet.
Jag håller hellre käft om det är något jag har ont utav än att yttra mig. Dvs om det har konsekvenser för hur de som är viktigast för mig mår.
De får liksom vara snea på mig för att jag inte säger något om det i så fall. För det är så mycket lindrigare för deras skull. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0