Torsdag

Hejsan.
Hur är allt med er idag?
Med mig är det fint. Sitter i sängen och klickar lite.. Kollar lite bloggar osv. Ska jobba på hemsidan snart tänkte jag.

Natten har inte varit den bästa.. Stackars Richard har varit vaken och mått superdåligt hela natten.. Riktigt plågad.. Jobbigt när man inte kan göra något åt det heller...
Hoppas det går över under dagen..

Jag satt och funderade lite inatt. Bör man plugga vidare och slösa en massa på livet eller bör man inte? Det känns verkligen hårt att slösa bort tre år till utav sitt liv på skola. MAn vill ju liksom börja livet och komma någon vart. Man blir ju jättegammal sen annars..!
Dock tänker jag att om jag inte pluggar vidare nu och väntar med det.. Så slösar jag ju ännu ett år!
Så sjukt tankeknäckande det här..

Jag tror att jag ska läsa på lite !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0